Nuffnang Ads

Thursday 3 April 2014

SEPANG CIRCUIT

 Assalammualikum....semua


Dah lama tak update entry.Alasan tetap samalah busy memanjang.Aku rasa asa sekarang ni kejap.Cuti Sabtu Ahad tak cukup.....habis tu nak cuti berpa lama....kalau boleh bagilah sebulan hahaha baru bestkan...

OKlah nak cerita minggu lepas Ahad tu cik abang aku ajak pi sepang.Aku pun holah best gak ye lama rasanya tak berjalan asyik duk umah sebab betulkan umah aku tulah.Kalau aku ni banyak duit dah lama aku transform umah aku upah owang jer satu benda pun aku tak nak cuit.

Kononnya tak payahlah pergi awal macam dulu tu sebab nanti mesti lama rasanya...sekali hambik bila nak masuk tu jam tak ingat.Panas Ya Rabbi rasa macam nak pitam.wawawa kenapa panas sangat ni.

Sebenarnya dulu ada pergi gak GT.Itu best sikit sebab dapat tiket kat grandstand masuk pameran terus je kita punya tempat duduk.Tapi yang F1 ni ala ala tempat tiket nya jauh asyik tukar naik bas jer..adoi dah lah panas....Lepas tu nak tengok pameran naik bas lagi.tau jerlah kalau dah naik bas tu bau tak hingat hadoilah..ambik nak pi sangat.Tapi aku ok jer bab berjalan ni aku suka jer...


masa ni dapat tiket kat grandstand best sikit.Takdelah berpeluh sebab pagi dah pergi.masa on the way ni banyak nyer kereta mewah lalu ....uiii...banyak duit depa yer...ish...ish...tak mampulah aku....mulalah berangan cakap nagn cik abang kalau lah dapat kereta macam tu uish...uish...



masa ni nayli baru jer empat tahun belom sekolah lagi.Tapi bila pergi F1 tu dia ingat dia pernah pergi.Masa ni naik bas besar. Sekarang ni banyak bas rapid tu.




nilah pameran kereta tu best lagi dari f1 aku rasa banyak kerata. perempuan perempuan dia kalau lelaki tengok kelabu bijik mata.bini sebelah pun tertinggal kaki semua mak ai macam galah panjang sangat. Sebenarnya banyak gambar tapi aku dah buanglah.Masa ni tengok pameran straight je tempat duduk kat situ selesa sikit.Takdelah berpeluh ketiak.


ini anak bergambar belom bapak dia bergambar .....amboi kemain lagi lelaki kat sini kalau tangkap gambar menyengih jer...



nilah tiketnya sepang F1 tunggu aku datang



datang - datang alih tengok ala tempat dia macam tu.jauhlah nak tengok kereta nya.panas tau

gigih anak aku tangkap gambar ala la pun panas malas aku nak tangkap sangat pun.masa ni perut pun lapar mahal tak ingat sosej je dah sepoloh hinggit..ish...ish...kalau aku tau aku niaga nasi lemak tau...makan ke owangoputih kat situgi

kembang kembang hidung menahan panas

tapi bila kereta tu datang teruja gak sebab selalu tengok kat tv ni real punyer ish...ish...besar jugak keta ni yer....mai sebijik nak bawak balik umah


nak pergi satu tempat ke satu tempat kena naik bas adoyai lah

orang tak pernah naik bas jakon sekejap buat macam kereta sendiri je ke depan ke belakang

disebabkan aku membesar bagai johan jadi haruslah aku kabur kabur kan sikit gambar tu konon klasik lah....adoyai nape lebau no muka ko ni syida..tak boleh jadi ni kena kurus oiii.....

kalau dah kurus leh lah tangkap gambar macam ni ek....ini tegak macam tunggul kayu.


last sekali banyak ada jual tshit ya ampun mahal nyer....ada yang sampai sembilan ratus....idok lah teman nak beli baik aku beli rantai emas ker....kalau aku beli pun aku nak pamerkan harga biar owng tahu harga tshirt macam tu.tapi ramai lak beli....pas tu ingat nak tanya payung ker  sekali tanya dua ratus hah amik....diam jerlah tak jadi tanya. 

baliklah ok tu jerlah

ok babai penat nya aku nak cerita....



No comments:

Post a Comment