Nuffnang Ads

Saturday 1 March 2014

meh kenal......siapa fasyina?????

                                                           assalammualaikum.....
sape fasyina ni....ala aku insan biasa jer.....isteri kepada mohamad faizal....ibu kepada nayli batrisyia.....ni baru nak belajar macam mana nak berblog...blog ni nak share apa2 jer yang aku rasa best....tapi bertapis lah takkan semua nak bagi tau....

macammana dapat nama blog???
nama blog aku ni aku bagi sempena nama kami tiga orang faizal,syida,nayli....habis tu kalau ade nama anak lain haruslah aku tukar gamaknyer...hahaha...

owang mana????
hah ni special sikit...nak habaq mai(tiba-tiba cakap kedah)sebenrnya aku owng selangor...belajar kat selngor....kawin owng selangor.....sekampung sama sekolah lak tu....jiran leh main lari2 tau.....kalau raya nak pi pasar hangkut semua sekali....ko mampu....keje pun kat selangor....pendek kata semua kat selangor lah.

nape nak berblog x de keje lain ke?????
saje jer.....aku kalau boleh semua nak buat...saje je kita share apa yang patut kan.....kalau ade penglaman ke cerita ke leh tulis kat sini.....nak jual apa ker....mana tau esok lusa kaya... nampak sangat ko tak der keje syida...

ok tu jerlah citer pasal aku kang kowng boring lak.....layan gambar ni semua 




fasyina.....faizal, syida, nayli




 nayli  6 bulan

nayli 2 tahun muka sape ni
 
raya tahun lepas tema kelabu asap

No comments:

Post a Comment