Nuffnang Ads

Thursday 6 March 2014

nayli turn to 6th.....happy besday nayli....

hai korang......

sebenarnya 5mac besday anak aku....nayli batrisyia....tapi kitaowng tak dapat nak tempah kek..selalunya aku mesti tempah kek awal nak celebrate besday anakku ni....minggu ni memang banyak dugaan betul dengan rumah kena rompak lah pas tu kesihatan cik abe yang tak mengizinkan....serabut tul tapi aku redha semua nya........semalam aku bangun tido je aku ngan cik abe wish lah 'hepi besday nayli...sorilah ibu tak sempat nak belikan kek esok kita pi beli yer....' so malam tu aku gigihlah suh cik abe pi secret recepi kita beli kat situ jerlah kan....kang beli kek cantik2 bukan sedap sangat pun perwarna je lebih....



mula -mula pi cari goodies untuk kekawan nayli.....tak sampai hati lak nak bagi makan kek jer...kali ni aku tak sempat nak bungkus macam dulu2....sekarang tempat kitaowng air lak kene catu tadi baru ada......so macam2 hal......so beli banyak2 bagi kat cikgu.....aku ngan cik abe belikan keropok mummy ngan air jer....boleh lah kan.



sementara tunggu kek nayli tu aku ngan cik abe beli lah satu slice kek gak.....nak jugak....sat gi bagi kek kat budak2 tu tak de lah telan air liur....kempunan lak.....yang sebenarnya nafsu tak ingat....



hari ni aku nak imbas kenangan nayli dolu2 sambut besday (ingat AJL jer ade imbasan aku pun adalah) ok layanlah the picture




ini besday nayli masa umur dia dua tahun masa tu tak sambut apa2 pun beli kek ni dia dah tak sabar kita potong sama2 jer

gembira jer masa ni.....tak tau masa ni mulut dia ngomel apa ntah


masa ni besday nayli 4 tahun.....masa ni aku duduk umah mak mertua....buat kenduri kecik2 jer...aku masak tau berpoluh aku masak masa ni yerlah nak bagi orang makan bukan senang....gigih ko syida kan....sebenarnya besday mak aku ngan nayli dalam bulan yang sama mak aku 3hb mac nayli 5h mac.....tu yang buat sekali tu...

ini kek tempah kat secret resepi ....kena lah tempah seminggu awal...cantikkan....dulu masa kecik2 tak dapat ade anak itu yang tempah tu....mak ko yang over....hehehe

ini sepupu nayli....seronok masa ni nayli yerlah anak aku sorang jer....bila ade kekawan seronoklah dia....kalau anak aku ramai tak yah buat kenduri bagai....anak2 jer dah cukup dah macam kenduri kan.....

gambar gegarlah maklumlah masa ni pakai telefon cap ayam....

skema nye nayli

 
masa ni nayli request kek barbie.....nasib baik ko sorang nak....ikutkan jelah




masa ni nayli busy prepare goodies.....bagus sebenarnya libatkan anak2 kita buat macam ni sebab nanti dia akan rasa dihargai dan sungguh2 dia buat....kalau ada anak ramai lagi best buat aktiviti macam ni....

 
masa ni paling seronok rasa sebab nayli first time sekolah so.....seronok kawan2 ramai....aku seronok tengok budak2 ni happy....kalau diaowng ni semua anak aku bestnyer....kawan nyanyikan lagu baca doa....tapi tulah kek tu memang cantik tapi tak recommended lah sebab rasa banyak pewarna....beli kek kat secret lagi puashati....masa ni siap buat goodies lagi tapi tahun ni memang tak sempatlah


 
 
its been beautiful feeling seing your grown up ! you keep growing more and more wonderful with passing year!


 a lot of things have changed through a years but there something always same no matter what ayah and ibu will love u till the end of our life....be a good and solehah girl....happy besday.....love u so much....(emo....emo)


 ok babai.....


No comments:

Post a Comment